Ik wil even een aantal dingen vragen.
Zoals de titel al zegt ben ik toe aan een paard?
Ik rijd inmiddels 10 jaar. Maar nooit echt op paarden gereden, alleen in het begin van mijn avontuur op friezen. Verder eigenlijk niet.
Heb sinds 3 jaar mijn lieve hafje. Ben ontzettend blij met haar geweest.
Nu nog wel. Alleen met rijden niet meer.
Ik heb alles uit haar gehaald, voor zover ik kon. Heb 1.20m gesprongen. Heb haar lekker lopen. buitenritten gemaakt, ponykamp, zonder zadel ge hobbeld,spaanse pas geleerd. Eigenlijk alles wat ik wel wou.
Maar ook omdat ik aardig groot ben (1.83 en mijn hafje 1.45
) begint het zo langzamer hand niet leuk meer te worden. Ik heb me beugels al wat korter. Want met aandraven moet ik me hakken ophijsen om bij haar buikje te kunnen komen. En volgens *iemand* heb ik talent opgebouwd, maar vind het jammer dat ik dat talent niet kan laten zien op me hafje. Want ze is erg kort gebouwd en kan bijv. met moeite aan de teugel en niet wijken enz enz. Eerder intresseerde me dat niet veel. Maar nu wel.Ik wil weten of dat talent eruit kan komen met een paard?
Maar om een paard te kopen zou ik haar moeten verkopen, wat me eigenlijk toch wel veel pijn doet.
Stel dat ik een paard koop en haar hou, weet ik dat zei tekort schiet. Dat zei niet de aandacht krijgt die ze verdient. Dit zou ik haar niet toe wensen.
Maar stel dat er mensen in de buurt zijn die haar willen kopen, kan ik er nog wel aardig mee leven. Maar toch ben ik ontzettend bang dat ze bij de verkeerde mensen/stalling terecht komt.
Dit is logisch dacht ik zo?
Maar het geeft wel een rot gevoel.
Ma goed een beetje lang verhaal.
Maar dit is dus alles wat er rond zwerft in mijn hoofd, en het moet er gwn even uit.
En wil er graag over discusseren met haflinger gekken.

Zodat ik er een beter gevoel over kan krijgen.

. Das echt een hele andere gang
Bijrijd paardje zoeken. Bedankt iedereen
Zat echt even in de put
.