yildiz schreef:Op basis van de foto's in dit topic en je profiel zie ik zo op het eerste gezicht nikskenie arabisch in je paardje. Maar je zegt zelf al dat het niet zozeer het uiterlijk maar meer het karakter zou lijken op dat van een arabier. Helaas zie ik ook in die beschrijving niets terug van een arabier. Ja AV's kunnen lekker showen (maar dat wil niet zeggen dat ze heet, wacko en totaal geflipt zijn!

), sterker nog, ze zijn vaak op een pinkie te rijden! De rest is denk ik allemaal al wel gezegd...
Maakt het wat uit als er geen arabisch bloed in zit?
Dankje, fijn dat je een normaal antwoord geeft 
Nee hoor dat is niet erg, was er gewoon benieuwd naar!
franka75 schreef:Hallo zn benen zijn naar mijn idee ook te kort en te stevig en een te lang wat grover lijf, maar hij is wel supergaaf daarentegen als er arabierenbloed inzit kan dat al vanaf 12,5 procent voor de nrps
Dankje voor je antwoord!
Kyliam schreef:ik ken ook niet alles van arabiers, maar dit paardje geeft mij niet het idee dat het (veel) arabisch bloed voert.
Mijn AV is soms fel maar hij is ook heel cool in zijn koppie en dat kan ik van de meeste BWP`s bij ons op stal niet zeggen. Die flippen veel sneller dan mijn arbiertje.
Maar ik hoop dat je erg geniet van je paardje. Wat voor bloed dan ook.
Danielle
Ook bedankt. Ja zeker doe ik dat 
CM_ schreef:Je pony is imo veel te zwaar om veel bloedvoering te hebben.
De vorm van borst en achterwerk doen me eerder denken aan iets van Fjord of een andere koudbloed.
Wel een scheetje verder hoor

Een fjord denk ik zelf ook niet. Maar het zou natuurlijk wel ergens een koudbloed kunnen zijn.
Dankje 
mardjai schreef:Ik heb sinds een tijdje een super nieuw vriendje en hij is een echte AV.
En ik moet zeggen dat het niet te houden gedeelte totaal niet past bij hem, hij is juist super gevoelig op mijn stem enz, maar het show gedeelte is hij een ster in hahahaha.
Verder zou ik niet kunnen zeggen of het paardje van TS av bloed zou hebben, want daar voor heb ik zelf al te weinig verstand van de AV

Oke, nou die van mij is dus soms niet te houden buiten. Maar hij reageerd ook, net wat jij zegt, heel erg op mijn stem. Tenminste, in de bak dan. En het showen kan die van mij dus ook behoorlijk.
lailapri schreef:ik heb een volle nf gehad en een papierloze wat er wel wat van het en heb nog een nf stermerrie lopen en alle 3 zijn ze heel heet zonder dat ze direct arabisch bloed voeren. De rasloze is nf met engels volbloed maar de andere zijn vol nf (wel met golden wonder).
Oke dus het kan ook gewoon voorkomen bij een nf?!
Bedankt voor je antwoord!
De rest reageer ik effe niet op. Niet omdat ik niks durf te zeggen, maar omdat ik het gezellig wil houden!