Als iemand nog een leuke naam met een F weet, laat maar ff weten:PZelf vonden we Fairytale wel leuk.Maar alle reacties zijn welkom, want in juni krijgen we nog een veulen.Dat is een Zhivago x Contango
Wat leuk! De tweede Amazing Star die ik zie Een knap ding zo te zien, ben benieuwd naar de eerste buiten/bwegingfoto's.
Leuk veulen! Zijn volgens mij nog niet zoveel van Amazing Star. (Liliputter op bokt ook een.)Fairytale vind ik een leuke naam.Iets met Star erachter vind ik ook wel leuk.Fairy star, Flora Star, Fossy Star.[edit] oeeh liliputter heeft boven mij al wat gezegd
Haha ja wij vonden Flying star leuk, maar ja die is er a l:PMisschien Falling star. Het is zo moeilijk een te kiezen Hopen dat het weer mee zit, dan kunnen ze zo snel mogelijk naar buiten.
Lilliputter schreef:Zou een mooie merrienaam uitkiezen Bedenk eens een hahaAls je een leuke weet, laat maar horen
Er is een centraal topic voor paardennamen, daar kun je je vraag stellen.Wel een leukerd! Benieuwd naar droogfoto's
Sabientjeuh schreef:Lilliputter schreef:Zou een mooie merrienaam uitkiezen Bedenk eens een hahaAls je een leuke weet, laat maar horen Hoe heet de moeder? Is daar geen leuke naam van te combineren?
Lilliputter schreef:Faithfull Star, om Webster even aan te vullen!Met 1 'l' aan het eind van 'Faithful' dan, graag
wat een prachtig veulen! ben benieuwd naar buitenfoto's...Faithful (midsummernight) dream(s)--> roepnaam fayoffull of amazement