Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jaycee_ schreef:Ik zou ook voor Colored WR San Jo gaan, ook wegens goede vaderlijn.
Ik heb zelf een 2-jarige dochter van Sanjo![]()
Qts Clearcrystal Bear heeft in Amerika ook niet slecht gepresteerd.
Natuurlijk moet je ook rekening houden met moederlijn e.d. en welke je zelf het meeste aanspreekt.
Succes
Cassidy schreef:Waarom voor een zoon gaan van Qts Clearcrystal Bear als je de vader kunt krijgen?
Ik zou zelf geen van beiden kiezen, maar voor Qts Clearcrystal Bear gaan. Bewezen prestaties, OLWS vrij, homozygoot Tobiano....

Kwa karakter kan je geen 2 verschillendere paarden hebben. Ik zou dus gewoon beide gaan bekijken en zien welke de "klik" geeft.
). Mij te stugge paarden. Ik heb er 2 gehad, en er meer dan 2 gekend, voor mij niet weer. Maar zoals al gezegt das heel persoonlijk
Jaycee_ schreef:Welke is het geworden??
rina schreef:Overigens NF TB Peppy O Lena is een cuttinglijn![]()
En denk erom geen van deze beide kan homozygote zijn.

Tobiano is gewoon 50% en het creme is afhankelijk van de kleur van de merrie. Zou je hem kruisen met mijn merrie (doen we niet, ik hou niet van linebreeding
) maar dan kan je dat creme al op je buik schrijven. Die dame is nl homozygote voor zwart
Met een vos is het 50/50 vos of palomino, en de rest kan alle kanten op. 
MidnightPSan schreef:Wil niet naar doen,maar als ik naar de stand van de achterbenen kijk bij de nakomelingen,zou ik ze geen van beide nemen om mee te dekken.