schijnt een best bekende te zijn maar ik ben haar dus kwijt..weet de naam ook niet meer
ik zou dat beestje toch wel weer eens voorbij willen zien komen dus ik dacht dat iemand hier het misschien nog wel wist..
het ging om een schimmel merrie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Unoo schreef:Precious20 schreef:Even iets verduidelijken: Namusca is een 'speling van de natuur'... Ze is niet gefokt op die extreme 'dish'. Haar volle broers en zussen zijn overigens gewone, normale Arabs.
En daarmee bedoel je dat haar broers en zussen geen arabieren zijn die alleen maar voor de show zijn?
Unoo schreef:Precious20 schreef:Even iets verduidelijken: Namusca is een 'speling van de natuur'... Ze is niet gefokt op die extreme 'dish'. Haar volle broers en zussen zijn overigens gewone, normale Arabs.
En daarmee bedoel je dat haar broers en zussen geen arabieren zijn die alleen maar voor de show zijn?
Unoo schreef:Precious20 schreef:En daarmee bedoel je dat haar broers en zussen geen arabieren zijn die alleen maar voor de show zijn?
Wat nou: alleen maar voor de show?
Ik ken geen enkele arab die alléén maar voor de show is. Ze worden mss alleen maar geshowd maar ze zijn veelzijdiger dan dat hoor...![]()
Wbt haar broers en zussen: dat zijn gewone Arabs met dish maar zonder het 'foutje' dat Namusca heeft.
dakhilah schreef:Nee natuurlijk niet....de verhoudingen van d'r hoofdje zijn so wie so niet goed en ze ziet er letterlijk uit als een karikatuur....zoals gezegd ...ze was een speling der natuur!!!!!!!!
Maar ik praat regelmatig met amerikanen, en die houden er ook heel andere schoonheidsidealen bij paarden op na dan wij gewend zijn, dus vandaar mijn vraag