Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hoewel ze nu niet te klein voor me is.... 
)femmefatale1 schreef:Overigens erg kort door de bocht om als fokker te zeggen dat ze verkocht wordt als ze te klein blijft.
Ik snap wel dat ze voor zijn maatstaven te klein is, maar wat als het een crack blijkt te zijn??
Gezien het bloed wat ze voert, zou het toch een heel leuk sportpaard kunnen worden..
En als ze goed presteerd zal ze ook dr predicaten halen.. en wie weet is ze over een paar jaar alsnog flink gegroeid...
sarabande schreef:femmefatale1 schreef:Overigens erg kort door de bocht om als fokker te zeggen dat ze verkocht wordt als ze te klein blijft.
Ik snap wel dat ze voor zijn maatstaven te klein is, maar wat als het een crack blijkt te zijn??
Gezien het bloed wat ze voert, zou het toch een heel leuk sportpaard kunnen worden..
En als ze goed presteerd zal ze ook dr predicaten halen.. en wie weet is ze over een paar jaar alsnog flink gegroeid...
Dat is helemaal niet kort door de bocht maar eigen keuze. De ene wil een zwarte en de andere een grote.
Trouwens blijkt te zijn, zou het kunnen worden, als en wie weet, klinkt allemaal erg onzeker en misschien wil die eigenaar meer zekerheid.
sarabande schreef:Dat is helemaal niet kort door de bocht maar eigen keuze. De ene wil een zwarte en de andere een grote.
Trouwens blijkt te zijn, zou het kunnen worden, als en wie weet, klinkt allemaal erg onzeker en misschien wil die eigenaar meer zekerheid.
femmefatale1 schreef:Maar het fokken met paarden geeft nooit zekerheid.. als je zekerheid wilt moet je niet fokken, maar een paard kopen wat aan de eisen voldoet..
Ik ben van mening dat je een paard zeker de kans moet geven tot hij 4 jaar is, dan pas krijgt een paard een beetje model en kan je zien wat voor capaciteiten hij heeft..
Maar dat is mijn mening
Linda2B schreef:De fokker neemt inderdaad een afweging, hij gaat dit jaar een aantal merries ruimen, en degenen waar hij in zijn ogen het meest mee kan, mogen blijven...
De moeder was trouwens rond de 1.65m maar haar eerdere veulens waren allemaal normaal van grootte volgens mij. Dit was de eerste keer dat er gefokt is met Corland met haar en ook de eerste keer dat ze een merrie gaf...
Ik zou bvb ook heel erg twijfelen ..aan de andere kant kent hij de moeder goed en de andere producten en kan dat ook meespelen in de beslissing ..