Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

wij zijn er wel blij mee,onze dochter is net 12 maar wel heel lang,dus nu kan ze gewoon bij de pony's door en straks met deze weer verder bij de paardjes
het is een ontzettend leuk beest met hele mooie gangen,dus ze kan er heerlijk mee aan de slag!!
We zijn er enorm blij mee dat we deze keuze gemaakt hebben,ze heeft een top karakter,mijn dochter had eerst een fjord en was daar erg close mee en heeft behoorlijk moeten slikken om die weg te doen voor Byoux,maar Byoux maakt het ruimschoots goed,ze kroelen wat af samen,en daarnaast pakt Byoux alles héél snel op
hartstikke lief als je dat voor elkaar krijgt,weet je misschien nog meer mensen die foto's hebben????
Ketaki schreef:http://www.gelderlanderhorse.nl/pedigree/nederlands/horse.php?N=00004140info over havidoff
(even aanklikken..) gap schreef:Als je dat wil doen,héél graag,alle foto's van haar tijd tot ze bij ons kwam zijn zéér welkom,ik had aan de fokker ook om foto's gevraagd,maar die schijnt ze vrijwel niet te hebbenhartstikke lief als je dat voor elkaar krijgt,weet je misschien nog meer mensen die foto's hebben????
En ken je Byoux zelf ook dan???
pcb schreef:gap schreef:Als je dat wil doen,héél graag,alle foto's van haar tijd tot ze bij ons kwam zijn zéér welkom,ik had aan de fokker ook om foto's gevraagd,maar die schijnt ze vrijwel niet te hebbenhartstikke lief als je dat voor elkaar krijgt,weet je misschien nog meer mensen die foto's hebben????
En ken je Byoux zelf ook dan???
ik probeer het eerst wel ff via hyves had gezien dat je daar een oproepje had gedaan![]()
nee ik weet niet wie er nog meer foto's kan hebben ik kan wel aan haar vragen of ze er meer heeft...
en heel goed ken ik byoux niet ik heb daar met me paard gestaan en ik vond het wel altijd al een schatje![]()
vriendelijk karakter heeft ze altijd gehad, maar verder kwa omgang ken ik haar niet zag er altijd wel relaxt uit.
ps ik had meteen gereageert toen je dit bericht erop had gezet voor je haar kocht weet je nog??? haha
) informatie gaf,ben erg blij dat we uiteindelijk besloten hebben Byoux te kopen,we genieten met zijn allen zo van haar,ze is een beauty met een lief karakter,wat wil een puber van twaalf nog meer hihi