Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Barvrouwke schreef:Ik heb deze http://link.marktplaats.nl/258090739
helaas komt hij draadloos niet door de geisoleerde schuur heen, dus heb ik alsnog een kabel over het erf
Verder wel een fijn dingetje. 's nachts kan ik vrijwel alle hoeken zien van de box, alleen de hoeken zijn wat donker. Maar het ligt denk ik ook enorm aan de hoek en hoogte waarin je hem ophangt. Volgensmij is het beter om hem zo hoog mogelijk te hangen, ik heb hem op max. 2 / 2.5 meter hoogte hangen.
Hij hing denk ik ook telaag 
drd schreef:Misschien wil ik er ook wel eentje! Werkt het ook door een ander huis heen? zeg maar dat het draadloos eromheen straalt ofzo??
Maar als het niet werkt, dan kun je de draadloze ontvanger teruggeven en dan kabel nemen van hun(zie de marktplaatslink). Dan issie welliswaar niet meer draadloos, maar werkt wel. Dat was bij mij dus het geval aangezien we in een zwaar geisoleerde loods zitten.
wat is daar dan anders?? Weet ik veel hoe het werkt
mylittlejoy schreef:Wij hadden dit jaar deze camera: http://www.bascom.nl/infrarood_40_led_s ... p-210.html?
Qua beeld echt een geweldig ding. Haarscherp, goed te zien in het donker en een goed bereik. Nu stond bij ons de ontvanger slechts een meter of 10 (door muren) van de camera vandaan, maar hij kan ook verder weg staan. Op de specificaties staat tot 150m door muren, maar zo ver hebben wij hem niet getest.
Wij hadden de camera aan een laptop hangen die de beelden via MareStare op het internet zette. Vervolgens konden we thuis vanuit ons bedje de camera volgen!
Barvrouwke schreef:Kytha schreef:Verder erg fijne camera, geeft duidelijk beeld (ook in het donker, en bij ons is het ook echt pikdonker in de schuilstal ), en zelfs redelijk duidelijk geluid.
Geluid?? Die functie heb ik nog niet gevonden. Hoe werkt dat?
Kytha schreef:Barvrouwke schreef:Geluid?? Die functie heb ik nog niet gevonden. Hoe werkt dat?
Bij mij istie op mijn tv aangesloten, moet het geluid wel erg hard zetten, maar dan kan ik m'n merrie duidelijk horen