Wie kan mij tips geven over het klaarmaken van een, nu 2,5 jarige merrie, voor de keuring?
Waar moet ik op letten? Wat te oefenen? Wie heeft hier ervaring mee?
Momenteel is het nogal een heet dier.
Avast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jibbel schreef:Lekker wegbrengen en keuringsklaar laten maken!
Dan weet je zeker dat het gebeurd door kenners en dat er een goede training achter zit. Zij zien ook vaak al of het paard het wel of niet in zich heeft.
Zo voorkom je teleurstellingen en je hebt er zelf minder zorg van.
NatasjavE schreef:snowylover schreef:Zorg dat ze goed heet is op de dag van de keuring.
Euh...nou...Ze hebben ze liever niet snurkend door de baan hoor.
Met haar stand van de hoefen zijn we al aan de slag gegaan en gaat er steeds beter uitzien,
Amika123 schreef:Wat fijn al die tips en advies!
Mijn merrie is inderdaad ook opgenomen in het A register, is van een duitse hengst. Dus waarschijnlijk moet ze eerst nog PROK? Rontgenologisch is ze oke.
Ze is wel heet van zichzelf en snurken kan ze als de beste!
Enige tips hoe ik dat kan aanpakken c.q. verminderen? Ze krijgt nu alleen voordroog en wat brokjes. Ik heb haar pas dus ben nog op zoek naar passend voer voor haar. Iemand bekend met Marstall of zoiets? Schijnen goede verhoudingen in te zitten?
Ik zal ook eens kijken of ik een foto kan kopieren naar hier van haar.
Kunnen jullie al eens een mening geven.
pcb schreef:ja die van mij is A register,
voor mij duurt het nog 2 a 2,5 jaar want weet ook niet vanaf hoe oud je hiermee moet beginnen en wat er als eerst moet gebeuren vandaar ik ben me al een beetje aan het voorbereiden en me er een beetje in thuis brengen snap je?