Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mag ik vragen waarom je haar wilt verkopen? Wat je voor haar kunt vragen hangt af van de leeftijd, gezondheid, het niveau waarop ze getraind is etc. Dus misschien kun je iets meer over haar vertellen? Wij hebben onze Tinker trouwens ook via marktplaats gevonden; het is een goede plek om veel aandacht te krijgen.
Want dan kan de prijs weer iets hoger.
voor braafheid mag zeker betaald worden, dat is een hele belangrijke factor!
In deze tijden is de markt wat moeilijker, maar 600-800 euro voor een veulen is zelfs voor nu nog weinig. Voor vorig seizoen is het zelfs een spotprijs! Gemiddelde verkoopprijs van een veulen in "normale" tijden lag toch echt rond de 1800-2000 euro. Mindim schreef:Wat zijn goede papieren bij tinkers? Het grote gros is onbekend. Waar zijn goede papieren van tinkers op gebaseerd, alleen of de ouders premies hebben gehaald op keuringen toch. Papier zegt me wat dat betreft bij tinkers niet zo heel veel.
Flint kostte 1000 euro en heeft papier. Of het goede zijn, geen idee.
Mams is cloneen shanohoe en paps is Smithwicks van Gipsy spirit, maar volgens mij komt hij oorspronkelijk ook van de clononeen farm.