Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hoeveel een fjord kost...Ze zijn niet zo heel duur denk rond de 1500 heb je al een goede zadel moet je meestal wel een brede boom hebben. Maar fjorden zijn wel eigenwijs hoor en niet makkelijk te rijden ken er 1 die achter anderen aanhobbelt als je niet duidelijk bent en als dat hem niet lukt gaat hij bokken en hoopt dat je dan valt maar buiten kan er een bom ontploffen hij zou er niet harder van gaan lopen of 3 passen en dan denkt pfffffffffff waar ben ik aan begonnen. mirjam_ritaa schreef:wat hebben jullie allemaal veel voor jullie fjorden betaald..wat ik om me heen hoor is de hele paardenmarkt ook ingestort en vooral haflingers en fjorden zijn bijna niks meer waard.
Amreen schreef:mirjam_ritaa schreef:wat hebben jullie allemaal veel voor jullie fjorden betaald..wat ik om me heen hoor is de hele paardenmarkt ook ingestort en vooral haflingers en fjorden zijn bijna niks meer waard.
Ik heb ondanks de crisis echt het idee dat de prijzen van de fjorden hoger liggen als ooit te voor. Dan heb ik het wel gewoon over gezonde, beleerde dieren met een vol papier. Maar het blijft met een paard altijd wat de gek er voor geeft.
ATE schreef:SecretLIN schreef:Mijn fjord merrie van toen net 16 jaar is Halstor x Myrstein kostte me 50,00
ooh das wel heel goedkoop