Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Ga je hier nou je eigen brief aanprijzen?
Je hebt heus wel een punt hoor maar moest dat zo langdradig??

Adriana schreef:Dit gedeelte heet fokkerij en afstamming. Dit onderwerp heeft met de fokkerij te maken.
Tom geeft een aantal verbeterpunten aan dit mijn aanziens helemaal niet zo gek zijn.
Hij geeft aan wat de fokker van Totilas bijvoorbeeld ook aangeeft, het geeft stof tot denken en Bokt heeft een breed scala aan gebruikers.
misterA schreef:Zou mooi zijn als Tom kan zorgen voor een goede vertaling.
Verder kan ik me heel goed voorstellen dat de verliezers altijd twijfelen of twijfel zaaien over/aan de betrouwbaarheid van zo'n ranking.
Bovendien is de ranking niet van het KWPN maar van de WBFSH, misschien is Tom wel aan het verkeerde adres.
http://www.google.com/support/toolbar/b ... x=mi&hl=nl
)
sarabande schreef:Is al een vrij felle en onzinnige discussie over geweest.
Met name de hier genoemde hengsten Gribaldi en Partout zijn ook bij andere stamboeken, waaronder het Trakehner Verband goedgekeurd.
Vraag is waarom die stamboeken het niet voor elkaar krijgen om internationale GP paarden uit deze hengsten voort te brengen, in plaats van te zeuren over misgelopen eer.
amaze schreef:Wellicht is het omdat er bij het KWPN ,zoals in de tekst aangegeven wordt ,10x zoveel veulens geboren worden als bij het Trakehner verband.
ceasario schreef:Het woord Outcross is blijkbaar moeilijk te begrijpen..Als Trakehner dezelfde toepassing zou gebruiken als de "landbouw"sector waren er ook ander resultaten..
Het een kan blijkbaar niet zonder het ander.