Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

VANGILS schreef:Ampère (Rousseau x Flemmmingh) vertrekt naar Duitsland(stal Gerd Sosath).
Moet Ampère in Nederland blijven?
weule schreef:VANGILS schreef:Ampère (Rousseau x Flemmmingh) vertrekt naar Duitsland(stal Gerd Sosath).
'k zou niet weten waarom hij hier moet blijven?? 't is geen asielzoeker die het land wordt uitgezet, hij vertrekt 'vrijwillig' doordat zijn eigenaar hem nu een jaartje in Duitsland wil laten dekken.
ceasario schreef:weule schreef:[quote="VANGILS"
Ampère (Rousseau x Flemmmingh) vertrekt naar Duitsland(stal Gerd Sosath).
[/quote
'k zou niet weten waarom hij hier moet blijven?? 't is geen asielzoeker die het land wordt uitgezet, hij vertrekt 'vrijwillig' doordat zijn eigenaar hem nu een jaartje in Duitsland wil laten dekken.
Ze willen in Oldenburg het Flemminghbloed hebben..de Sieger was ook al een Flemmingh.
weule schreef:de ene keer is het duidelijker als de andere keer.... In mijn ogen was hij geen schim van hoe hij ooit was, en wellicht weer kan worden, wat de oorzaak ook mogen zijn. maar toen zijn beoordeling kwam, en vooral de punten vroeg ik me ernstig af, of de jury naar een ander paard had gekeken als mij...