Ik kom heel mischien eventjes kijken het is voor mij op 200 m afstand van mijn huis & wil eventjes de bijrijdster van mait zien rijden.
Photography
Geplaatst: 11-12-09 11:18
Ik doe ook mee in de M2 Ik heb het paard net 2 weken lang ziek gehad, ik zit er sinds gister weer op. Ik hoop dat is haar weer wat losser kan krijgen voor zaterdag, en anders is het maar jammer. Het is mooi dichtbij dus we zijn ook zo weer thuis
Ik vind het irritant dat er nergens tijden staan Ik moet in ieder geval als allerlaatste van de dag, in het Z2.. Ben benieuwd hoe het gaat, het wordt meer een oefenrondje, want mag hem nu pas weer wat oppakken na een blessure..
Ik moet rond 12uur starten met Nomad en aan het einde met Steffen.. Heb er zin in
Photography
Geplaatst: 11-12-09 20:48
De lijst is inderdaad wat vaag. Vooral voor het M en 't Z
mait
Geplaatst: 15-12-09 09:20
En nu ben ik heel nieuwsgierig hoe wit de staarten zaterdag zullen zijn met die koude weer Ik weet wel dat als het te koud is paard niet helemaal nat gaat geraken...
Ik hoop dat het weer zaterdag wat mee valt!! Want met sneeuw en regen durf ik denk ik niet helemaal naar Beilen te rijden..
mait
Geplaatst: 15-12-09 14:26
oeh dat kan ik me voorstellen!
Het is dat we geen stallen over hebben, anders kwam je maar langs Vanuit ons is het 10 minuten ongeveer. Wij zitten net buiten Beilen.
Wesabo
Geplaatst: 17-12-09 18:57
Weet iemand of de wedstrijd uberhaupt doorgaat? Ik kan mij voorstellen dat er weinig mensen met trailer op pad gaan met de sneeuw die is gevallen en die nog wordt verwacht. Ik zit zelf nog in dubieo. Even zien hoe de wegen zijn denk ik.
@ roweva Dan moet je ze even emailen, dan weet je het zeker. Maar volgens mij verwachten geen sneeuw meer voor morgen en zaterdag, dus misschien valt t mee met de wegen
*** I.V.M. DE WEERSOMSTANDIGHEDEN IS HET NIET ZEKER OF DE WEDSTRIJD IN BEILEN DOOR KAN GAAN. DE ORGANISATIE LAAT A.S. VRIJDAG 18 DECEMBER OM 18.30 UUR VIA DEZE SITE WETEN OF DE WEDSTRIJD DOOR ZAL GAAN. ***