Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kan het niet uitleggen, hoop dat je er wijs uit kan. Hier staat een gedeelte van het papier: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=207135 Rambobo schreef:E7000,- ofzo?
anyway dat is de gemiddelde prijs op sporthorses
als de prijs lager was dan E7000,- zou ik hier zeker niet te lang over nadenken
CM_ schreef:Ten eerste heb je niets aan die foto's , je moet echt zelf nogmaals het hele dier op de foto laten zetten door een zelf gekozen dierenarts.
Nooit vertrouwen op de foto's van de verkoper!

Crissy schreef:Ik vind het een mooi paard met mooie bloedlijnen: Biotop en Havidoff van moeders kant is excellent dressuurbloed. Qua exterieur zit hij goed in elkaar; mooi plaatje. Wat prijs aangaat altijd lastig: de mindergoede paarden zijn niets waard, maar paarden met dat beetje extra doen het nog steeds aardig in de prijzen. Ik zou zelf denken in een bedrag rond de 6000 mits hij goed is op de foto's>knip
[***] schreef:Femmefatale: er zijn 2,5 jarigen die nog geen 1000 euro waard zijn, en ze zijn er die het veelvoudige van 3000 euro waard zijn. Maar TS vraagt nu naar deze.
Ik vind dit een mooi paard en als alles verder in orde is incl. rontgenfoto's dan zou ik voor dit paard gerust iets meer uitgeven dan dat.

KiWiKo schreef:ik zou er niet meer voor geven dan 3500 euro
onbeleerd, nog maar wachten hoe hij opdroogt, moet nog gecastreerd worden.......... nah, ik zou er niet meer voor geven dan dat
en ook nog eens het karakter hebben om in de subtop leuk mee te draaien.....