Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mamauba schreef:Graag heb ik op het moment dat ze de groep uit gaan al een volle bos manen erop.
Het continu opnieuw invlechten is geen probleem.
Het gaat mij er echt om op welke manier ik de meeste kans heb op zo'n vol mogelijke manen bos. Los of in vlecht.
Lucy_1 schreef:mamauba schreef:Graag heb ik op het moment dat ze de groep uit gaan al een volle bos manen erop.
Het continu opnieuw invlechten is geen probleem.
Het gaat mij er echt om op welke manier ik de meeste kans heb op zo'n vol mogelijke manen bos. Los of in vlecht.
Die kans heb je gewoon niet.... Als je een volle bos manen wil dan zal je ze op stal moeten zetten zonder dat ze ergens aan kunnen schuren of wat dan ook... Of alleen op de wei.... Jonge paarden onder elkaar zijn nu eenmaal niet zuinig op die manenbos. En vlechten vind ik geen optie bij die jonge dieren...

Lucy_1 schreef:mamauba schreef:Die kans heb je gewoon niet.... Als je een volle bos manen wil dan zal je ze op stal moeten zetten zonder dat ze ergens aan kunnen schuren of wat dan ook... Of alleen op de wei.... Jonge paarden onder elkaar zijn nu eenmaal niet zuinig op die manenbos. En vlechten vind ik geen optie bij die jonge dieren...