Ik verwacht in mei een veulen van Andretti uit een Nero moeder. Eventjes afwachten en zien, zoveel veulen heeft hem misschien nog niet gehad als 3 jarige dekhengst?
Ben eerlijk gezegd ook heel benieuwd naar zijn nakomelingen. Heb er hele goede dingen over gehoord...
sunny0
Geplaatst: 19-01-10 18:19
Ik heb (sinds kort) een merrieveulen van Andretti. Ze is al vrij groot voor haar leeftijd (grootste veulen wat uit haar moeder is gekomen) en kan goed bewegen! Helaas nog geen goede bewegingsfoto's van haar.
Ik heb een 2 jarige wynton uit een democraat merrie uit de lijn van nadine! daar hebben ze vorig jaar een zwart merrieveulen van andretti uitgefokt, dit moest een aparte gewaarwording zijn, ze heeft het veulen dan ook gedeeld in eigendom gehouden!
Dit voorjaar ga ik nog weer bij haar en gerard vervoorn langs om de nieuwe jaargang veulens te bekijken misschien dat ik van de andretti nog wat foto's kan maken, maar dat is allicht te laat!
We hebben een jaarling van Andretti. Helaas vorig jaar de veulenziekte opgelopen en daardoor ook een beetje achtergebleven in zijn ontwikkeling. Thuis kan ik foto's plaatsen .