Ik ben Yvonne, 39 jaar en moeder van vier kinderen en partner van Gerard. Ik rij vanaf een jaar of acht (recratie hoor!) en heb voorheen twee paarden gehad, een Kwpner en een Fries. Via mijn vriendin ben ik besmet met het Tinkervirus.
Sinds begin dit jaar heb ik een jonge Tinkerhengst, Kevin. Hij is in Augustus 4 jaar geworden. Zoon van Rocky Mountain. Ik rijd hem dressuurmatig en hij doet het super!
Eind oktober laat ik hem ruinen, niet omdat hij lastig is in de omgang maar wel in de wei. Ook wil ik graag weekendjes weg met hem en dan is een hengst niet zo handig.
Gelukkig heeft hij nog wel gedekt en in Mei 2010 verwachten we een veulentje van hem en onze Tinkerdame Annemarie. Erg leuk en spannend!
Zodra ik weet hoe het moet zal ik foto's plaatsen.
Dankjewel voor jullie hartelijke welkom!! Ik zal het gaan proberen met de foto's..
Kan me voorstellen dat het verslavend is want het is erg leuk om jullie verhalen, meningen en tips te lezen
Mo Anam Cara, My soul friend... Ik vind het erg mooi. Ik heb ook zes Ierse Wolfshonden en als ik daarmee zou gaan fokken had ik dit als kennelnaam gekozen.
Ik ben zeer benieuwd naar foto's van Kevin! Wie is zijn moeder?
Ik heb ook een zoon van Rocky Mountain.
MoAnamCara
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 23:45
Ik vind Bokt nu al leuk, dus ik geloof wel dat het verslavend werkt
Wie de moeder is van Kevin weet ik niet, alleen dat ze ook zou hebben gestaan bij de vorige eigenaar van Rocky.. Kevin is bij mijn vriendin gekomen met anderhalf jaar. Hij is verkocht met de toezegging dat de verkoper voor de papieren zou zorgen. Helaas heeft deze man nooit woord gehouden
Ik heb kontakt opgenomen met de huidige eigenaar van Rocky voor info en ben daar begin deze zomer op bezoek geweest. We hebben toen een dna test overwogen en ook om te kijken of we zijn moeder kunnen achterhalen. Ook heb ik erg getwijfeld of ik hem hengst zou laten of niet. Nu ik toch definitief besloten heb Kevin te laten ruinen, weet ik niet zeker of ik die moeite wel ga doen. Hoewel ik het toch wel graag zou weten.. Ik ben zó ontzettend gek met hem dat het mij eigenlijk om het even is. Wel ben ik blij dat ik Rocky heb mogen bewonderen
MoAnamCara
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 23:51
Hoi Snowdon!
Heb net op je website gekeken. Mooie paarden hebben jullie. En natuurlijk heb ik de zoon van Rocky ook gezien
Jammer dat je de moeder niet weet.... zal wel langer blijven knagen denk ik hoor
Hij heeft een maanoogje? Ook lekker speels zie ik, leuk!
MoAnamCara
Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-09 11:39
Ja, hij heeft één maanoogje. Geen idee trouwens of dat wel of niet gewenst is bij Tinkers.. In ieder geval vind ik het heel mooi. Annemarie heeft beide ogen half blauw en half bruin.. Vind ik ook heel mooi om te zien. Ben benieuwd wat de ogen van het veulen zullen worden
Ja, ik denk ook wel dat het zal blijven knagen.. Misschien dat ik er toch nog iets mee ga doen :p