Meteen wegspringen en er vandoor willen gaan, weg willen vluchten van dat gevaarlijke monster.
Herkennen jullie dit bij jullie arabjes en hebben jullie tips?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). En als de tractor de wei in rijdt, gaat meneer ervoor staan, maar als hij er buiten één tegen komt.. of reigers! Als die opeens opvliegen buiten, superrr eng! 
hoe groot het ook is het maakt hem niets uit, evenals gekken op scooters en motor rijders gaat allemaal perfect.
juist de stomste dingen vindt mnr eng....
Nouja, ze is nog nooit van iets echt geschrokken.
Laatst vloog er wel een duif onder haar benen door, en toen had ze wel zoiets van: 'Wow, wat is dit?'. Het enige wat ze deed was een stapje opzij zetten en kijken waar die duif/ding nou gebleven was.
Meestal zegt men dat je een paard ook niet mag laten kijken als het bang is, maar bij Falco werkt dat net wel. Als hij zo'n bus oid ziet naderen, terwijl ik hem ook echt laat stilstaan en kijken, is het probleem veel kleiner dan als ik het negeer. Dus ja... Tieneke schreef:Falco is overal bang voorMeestal zegt men dat je een paard ook niet mag laten kijken als het bang is, maar bij Falco werkt dat net wel. Als hij zo'n bus oid ziet naderen, terwijl ik hem ook echt laat stilstaan en kijken, is het probleem veel kleiner dan als ik het negeer. Dus ja...
Alles is eng, meestal wel maar soms ook niet. Ik laat mijn paard ook altijd stilstaan en er naar kijken. Dan zeg ik dat het allemaal ok is en dan loopt hij ook weer verder. Als ik het 'gevaar' negeer dan wordt paardlief een bommetje. dakhilah schreef:hoi,
Geen idee of m'n arabieren bang zijn voor bussen ...die rijden hier niet....... en trams???? ik zou het niet weten ik rij er niet mee in hartje Amsterdam, ook niet toen ik er nog woonde.
Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom een paard daar mee geconfronteerd moet worden?...hebben jullie geen uitrij mogelijkheden in een buitengebied of een bos? daar heb je dan iig geen trams.
Aladinnetje schreef:dakhilah schreef:hoi,
Geen idee of m'n arabieren bang zijn voor bussen ...die rijden hier niet....... en trams???? ik zou het niet weten ik rij er niet mee in hartje Amsterdam, ook niet toen ik er nog woonde.
Ik snap trouwens ook niet helemaal waarom een paard daar mee geconfronteerd moet worden?...hebben jullie geen uitrij mogelijkheden in een buitengebied of een bos? daar heb je dan iig geen trams.
we moeten langs de tramremise in scheveningen als we naar het strand willen. de trams staan op een afstand en komen niet heel erg dichtbij maar dat piepen ooow dat is eng. maar ik mag sindskort in mn eentje met hem buitenritjes maken en dan kan ik hem rustig laten kijken naar die enge trams en hem gerusstellen ipv snel langs moeten met de groep.