Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Steffi_H schreef:Ik heb het niet echt bij gehouden bij mijn veulen (nu bijna 7 maanden) maar heb hem vorige week eens gemeten en hij zit op ongeveer 1m25 nu.
@Ambrasoft: Mijn merrie heeft ongeveer tot haar 6 nog wat gegroeid. Het was niet spectaculair hoor, maar een paar centimeters. De meeste paarden groeien wel een tijdje door, tot een leeftijd van 6 à 7 jaar.
Ambrasoft schreef:Steffi_H schreef:Ik heb het niet echt bij gehouden bij mijn veulen (nu bijna 7 maanden) maar heb hem vorige week eens gemeten en hij zit op ongeveer 1m25 nu.
@Ambrasoft: Mijn merrie heeft ongeveer tot haar 6 nog wat gegroeid. Het was niet spectaculair hoor, maar een paar centimeters. De meeste paarden groeien wel een tijdje door, tot een leeftijd van 6 à 7 jaar.
Dus ze kan zegmaar nog maximaal 1.55 worden ofzo?

RhealLover schreef:Ben toch ook wel benieuwd, mijn schimmelruin van richting de 13 is 1.57m
Shaikyria een merrieveulen van dit jaar is toch al flink groot, zo groot dat diverse veeartsen niet geloven dat het een AV is. Ik geloof dat ze al boven de 1.40m zit en dat met bijna 8 mnd al