Ze is een 2003 Palomino Tovero merrie, homozygoot tobiano getest door shelterwood laboratories in Amerika (dus sowieso een gevlekt veulen). Ik heb haar nog niet getest op HERDA en OLWS, maar ik zend binnen twee weken een inzendformulier naar het Dr. Van Haeringen laboratorium om haar op beide te testen.
vader: Silent Ben, moeder: Kings Country Girl
(als iemand meer weet over haar ouders is dat altijd welkom)
http://www.allbreedpedigree.com/dh+kings+country+gold
Graag wil ik een reining gefokt veulen, en ik wil bovenal een hengst die mijn merrie aanvult en zichzelf al bewezen heeft, een goed paard kent geen kleur namelijk. Wat ik zoek is een hengst die veel bespiering en een erg krachtige achterhand heeft (en geen halterpaard, het moet een reiner worden).
Ook mag hij gerust een erg breed en kort hoofd hebben, want dat ontbreekt Goldie wel met haar fijne snoet.
Mijn budget ligt tussen de 500€ - 1500€ en ik woon in België, Vlaams-Brabant. Maar hengsten uit Nederland zijn ook welkom. Of eventuele Amerikaanse hengsten waarvan reeds sperma in bovengenoemde landen verkrijgbaar is en nog binnen mijn budget ligt.(ook Frankrijk , Luxemburg en Duitsland mogen, maar niet té ver van de Belgische grens.)
Ik hoop dat jullie zo genoeg informatie hebben om mij wat te helpen, ik zal nog enkele foto's van Goldie posten.

Dan had ik bovendien nog een vraag: Aangezien ze homozygoot is, en er dus sowieso vlekken uitkomen, kan ik er dan ook een AQHA hengst opzetten en het veulen gewoon APHA registreren? Want dan gaat er een hele nieuwe wereld aan keuzes open

Goed reiningpaard.. 

dus ben wel benieuwd wat medebokkers ervan zeggen
Wat een pracht van een merrie!!!