Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

geerke schreef:Mag ik eventjes melden dat dit de grootste onzin is die ik heb gehoord?volgens mij kunnen ze als het koud en nat is nieteens buiten zonder deken...mooi maar fragiel beestje
Het is maar net hoe je met het diertje omgaat
Als jij een geschoren shetlander zo buiten zet in de winter wordt die ook ziek. Zelfde verhaal met een falabella, minipaardje of enig ander paard. Als het paard een voldoende dikke wintervacht heeft kan hij gewoon buiten blijven
amybartje schreef:dat weet ik ook wel !!!
daarom vraag ik toch ook andere mensen en zoek ik dingen uit op internet !! nu weet ik dat en kan ik me verder verdiepen in misschien een shetlander !
en ik weet echt heel goed dat een paard geen hebbe dingetje is hoor ik rijd al 4 jaar 4 of 5 x per week paard.
maar ik weet gewoon niks van falabella's en shetjes ! van pony's en paarden weet ik veel meer
upperlady schreef:amybartje schreef:dat weet ik ook wel !!!
daarom vraag ik toch ook andere mensen en zoek ik dingen uit op internet !! nu weet ik dat en kan ik me verder verdiepen in misschien een shetlander !
en ik weet echt heel goed dat een paard geen hebbe dingetje is hoor ik rijd al 4 jaar 4 of 5 x per week paard.
maar ik weet gewoon niks van falabella's en shetjes ! van pony's en paarden weet ik veel meer
Ten eerste: We proberen je te helpen! Let dan alsjeblieft op dat je normaal blijft doen tegen ons!
Ten Tweede: Met een shet loop je tegen hetzelfde aan. Het heeft entingen, smid, stal, weide, voeding, ondworming noem maar op nodig.
En wil je graag rijden op de pony? Zo ja, hoelang en zwaar ben je? Een shet kan max. 40 kilo dragen en je bent echt supersnel te groot.