Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

indrasjacks schreef:de ijslander heeft idd een extra gang de telgang echt heerlijk soort draf maar je zit echt stil super
op zich zou ik zegen ga eens intensief lessen voor je een paardje koopt en heel goed informatie inwinnen ook bij de dierenbescherming want veel mensen hebben goedbedoeld en voor het leuke een paardje maar zorgen er toch niet optimaal voor omdat ze er te weinig over weten
wil niet altijd zegen dat baasjes slecht zijn of paarden onvoldoende voer krijgen oid
groetjes indra
telgang is alleen gewenst als het heel hard gaat dus dat is niet echt richting draf
En niet elke ijslander heeft telgang. Ze zou ook nog moeten kijken of ze een 4 og 5 ganger wil
BleikjA schreef:indrasjacks schreef:de ijslander heeft idd een extra gang de telgang echt heerlijk soort draf maar je zit echt stil super
op zich zou ik zegen ga eens intensief lessen voor je een paardje koopt en heel goed informatie inwinnen ook bij de dierenbescherming want veel mensen hebben goedbedoeld en voor het leuke een paardje maar zorgen er toch niet optimaal voor omdat ze er te weinig over weten
wil niet altijd zegen dat baasjes slecht zijn of paarden onvoldoende voer krijgen oid
groetjes indra
Ik denk dat je tölt bedoeldtelgang is alleen gewenst als het heel hard gaat dus dat is niet echt richting draf
En niet elke ijslander heeft telgang. Ze zou ook nog moeten kijken of ze een 4 og 5 ganger wil