Voor ik begin, wil ik even melden dat ik nieuw ben op deze site en nog even mijn weg moet vinden naar een comfortabel gebruik. M.a.w. ik weet nog niet precies hoe alles werkt
Ik heb een twenter (Lucky Boy, Goodtimes, Jasper) die naar mijn smaak wel heel erg klein is en maar traag groeit, zeker het laatste half jaar. Hij staat nu op het land en ik heb vandaag geprobeerd te meten en kwam niet verder met de stok dan 1:50!!
Hij is nu precies 2 jaar en 1 maand oud. Vader meet 1:65 en moeders ongeveer 1:62. Heeft iemand een idee wat ik kan verwachten wat stokmaat betreft? Verder kan ik nog ff melden dat hij zeer langzaam en gestaag is gegroeid (of zeg niet gegroeid). Hij is nooit echt super uit model geweest. Alles in verhouding (vergeleken met de andere smurfen dan), nu ook. Binnenkort gaat hij op de foto. Dan kunnen we nog eens meten op een harde ondergrond en in de juiste positie. Toch denk ik dat er niet veel bij zal komen.
Hiernaast wil ik vragen waar ik, naast de ouders en overige familie, op moet letten bij de aanschaf van een veulen, wanneer het om de uiteindelijke stokmaat gaat. Gelukkig ben ik zelf een smurf. Dus erg groot is niet nodig, maar kleiner dan 1:65 zou ik eigenlijk liever niet willen gaan. Waar moet je op letten bij die schattige veulentjes?
Ik hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen.
Alvast bedankt!!

Heb het beide geprobeerd, maar tot de verlok was te kort