Dela schreef:powerzoe; die beslissing heb ik zelf ook al genomen, dat het een springhengst wordt,
Ik ben een beetje de numero uno zonen gaan bekijken en vind Vincenzo best een aansprekende hengst, vooral omdat er ekstein achter zit, beetje ouder bloed.
Verder L'esprit ook mijn voorkeur en van gogh!
l'esprit zou niet heel 'handelbaar' zijn. Nog al moeilijk en veel karakter...
Van gogh vind ik leuk, maar dat vind ik niet echt dé springhengst (zal voor jou mss ook niet moeten
maar dan lijkt vincenzo me leuker )
Wel goed dat je voor allround gaat, echt zonde als je op zo'n leuke merrie een dressuurhengst zou zetten.
Zoals besita zegt een tuschinski x lancelot x nimmerdor verkoopt niet aan de springruiters en ook niet aan de dressuurruiters.. of het moest een gigantisch wonder worden natuurlijk, maar dat weet je op voorhand ook niet 
Ik zou ook even de numero uno zonen in het oog houden als ik van jou was. Vincenzo heb ik wel een heel leuk veulen van gezien bij de hengstenhouder, maar ken ik verder niet zo goed...
Aangezien burggraaf het ook wel leuk lijkt te doen op je merries lijntje, zou dat misschien ook geen slechte keuze zijn, beweging geeft die ook mee. Of eventueel een argentinus voor maat, gangwerk en toch ook springen...