Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dank je wel voor jullie ervaringen alvast in ieder geval.
En hier gaat het dan niet over 1 enkele arabier maar over de jaren heen verschillende paarden. Wij doen aan alle paardenevenementen in de buurt mee (processies, zoektochten, St Hubertussen, ...) En telkens staat iedereen daar verstomd over die arabieren
Vorige week nog reed mijn vriend met zijn arabische merrie mee in een processie, barelen van de treinsporen gingen naar beneden, trein kwam voorbij, resultaat: Elk paard weigerde nog de overweg over te steken. Mijn vriend is dan maar naar voren gereden en ja, Ivanka twijfelde geen seconde en heel de paardenbende volgde
Dan lach ik altijd in mijn vuistje! Achteraf zei er dan iemand: Zo een arabier ga je nooit meer vinden, waarop ik dan zei: heb ze zo al mijn hele leven
En hier gaat het dan over 4 totaal verschillende arabieren, verschillende bloedlijnen, verschillende fokkers, verschillende niveaus dus zal geen toeval zijn!!
, maar vooral een ontzettend op de mens gericht paard is! En ja, ze blijken wel heel gevoelig te zijn en soms angstig maar altijd vol vertrouwen. En aan zulk paarden heb je wat, want ze leren snel en gaan door het vuur voor je!
Naja, pech voor hun, zullen we maar zeggen! Eva_D schreef:Ik vraag me nu af, zijn arabieren echt zulke heethoofden als er beweerd word ? En zijn ze erg pittig en schrikkerig (natuurlijk verschild dit per paard !) Ik heb er maar 1 mogen kennen en dat was echt een heethoofd en die kon ook flink omhoog komen als die ergens niet langs wilde ofso... maar dat zegt nog nix natuurlijk, ben benieuwd !

LaFunkyJazz schreef:Wat een onzin zeg. Sorry ik heb geen AV.
De KWPN eigenaren hebben tegenwoordig een hekel aan:
- AV
- Haflingers
- Fjorden
- Tinkers
- NRPS-ers (neem dan een echte KWPN sarcastisch bedoelt, voor de duidelijkheid
- Mensen die met een pony tussen de paarden starten
- Friezen
- Barokke rassen
Wordt echt gek van dit soort topics!
LaFunkyJazz schreef:Wat een onzin zeg. Sorry ik heb geen AV.
- AV
- Haflingers
- Fjorden
- Tinkers
- Friezen
- Barokke rassen
ze loopt ook bij ons wel eens in de beginnerslessen mee.LaFunkyJazz schreef:Wat een onzin zeg. Sorry ik heb geen AV.
- AV
- Haflingers
- Fjorden
- Tinkers
- Friezen
- Barokke rassen
Er zijn wel 100-den topics op bokt waarop je denkt " Tja..." maar moet ik daar dan allemaal op gaan reageren? Dan moet je gewoon niet op een forum zoals bokt komen als je hier niet tegen kan.!
Charis404 schreef:LaFunkyJazz schreef:Wat een onzin zeg. Sorry ik heb geen AV.
Alsof KWPN een echt ras is