Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MidnightPSan schreef:met je smaak is niets mis en het is van mijn kant geen kritiek, alleen een mening.
als ik het zou kunnen heb ik er het liefst een uit die docs hickory van vannes, dat zou helemaal een super cross zijn.
maar peptoboonsmal is er ook nog dus die zou jk eerder nemen.
MidnightPSan schreef:Nee , ik bedoel een One time uit die DH merrie van Vanessa.
(goed, meteen mijn mening hier) ...maar Hickorys Gynn is verkocht dus dat houd al op.
Laten we zeggen dat ik mijn lijstje van 25 hengsten al heel gauw tot zes had beperkt tijdens mijn USA reisje... foto's kunnen heeeeeeeeel vertekenend werken.
_Vanes_ schreef:Wat betreft earnings niet, wat betreft pedigree hebben ze haar al genoteerd tijdens mijn bezoek.... dus het is dan de vraag hoeveel aanmeldingen ze krijgen, want earnings zullen in de eerste instantie boven de pedigree gaan. Maar goed, dit was de enige hengst met kanttekeningen -als in een selectieprocedure- en eeeeigenlijk denk ik toch dat ik er uit benEn ben dan toch al kritisch bezig, Gera denk je dat jou merrie door de selectie komt, even relativerend naar het aantal aanmeldingen? (kijk even naar het eerste blokje vragen)