Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook goed voor je eigen conditie.
lol, ze moet geen olympiade springen e. Bovendien is dat zeer goed voor hun coordinatie en een leuke afwisseling.bulck schreef:Wat is dat geblaar over professioneel laten doen nu over? Daar staan ze op stal, komen ze buiten in molen en paddock en worden ze gewerkt. Heb zelf al op genoeg stallen geweest om te weten hoe dat er aan toe gaat. Ik vind het goed als je voor de handel bezig bent, maar ik veronderstel wel dat TS gewoon voor de fun naar een keuring gaat, omdat ze een iets leuk wil doen met haar haflinger.
flicka09 schreef:ik heb vorig jaar ook zelf de keuring gelopen zonder er iets van af te weten had toen net geen 1ste premie omdat ze iets te dik was wil dr nu voor de stamboom opname goed hebben.
het enigste probleem is dus dat ze te dik is en ik het niet af krijg of te wel weet niet hoe ik het er veder af moet krijgen daarom vraag ik het aan jullie.
ik wil het zelf allemaal doen breng dr niet meer weg heb ik 1 x gedaan en kreeg dr slecht terug dus daar ben ik wel van genezen!!
goede/duidelijke foto's maak ik morgen.
jessj22 schreef:bulck schreef:Wat is dat geblaar over professioneel laten doen nu over? Daar staan ze op stal, komen ze buiten in molen en paddock en worden ze gewerkt. Heb zelf al op genoeg stallen geweest om te weten hoe dat er aan toe gaat. Ik vind het goed als je voor de handel bezig bent, maar ik veronderstel wel dat TS gewoon voor de fun naar een keuring gaat, omdat ze een iets leuk wil doen met haar haflinger.
nou das dan jou keuze
als de TS niet eens weet hoe ze moet voeren en laten bewegen om haar paardje op top conditie te krijgen....
daarbij zou ik persoonlijk never met een pessoa tewerk gan al helemaal niet met jonge paarden
met een pessoa kun je niet nageven ooit aan gedacht???
wat andere denken/doen moetten ze zelf weten
ik probeer advies te geven waar ze om vraagt.....
daarbij zien we het regelmatig fout gaan bij mensen die zelf keurings klaar maken
groetjes