Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyFee schreef:Ik zou als ik jou was eerst gaan uitzoeken hoe en wat. Dus informatie zoeken, met mensen gaan praten over hoe je bepaald wat een goede hengst is voor jou merrie en het belangrijkst: wat je doel is! Wil je een goed sportpaard of zo maar eentje fokken? Ga daar eerst over nadenken voordat je een hengst uitzoekt op bijvoorbeeld kleur. Succes!
vinos schreef:Hengst Sulaatik's Versace | http://home.hetnet.nl/~stal-sulaatik/
Neonlight schreef:Power & Paint is niet goedgekeurd als dekhengst en wordt ook niet ter dekking aangeboden.Thomas schreef:FS don't worry
?
Is de vader van Golden Girl(Palomino van Antoinette te riele)
Don't Worry is een vos.
magicalangel schreef:Hoi hoi
Ik ben de hengst Power and Paint tegen gekomen en zou graag mijn merrie door hem laten dekken. alleen kan ik bijna niks over hem vinden. weet iemand iets over hem en wat zijn dekgeld is karakter enz.?
Sonja schreef:magicalangel schreef:Hoi hoi
Ik ben de hengst Power and Paint tegen gekomen en zou graag mijn merrie door hem laten dekken. alleen kan ik bijna niks over hem vinden. weet iemand iets over hem en wat zijn dekgeld is karakter enz.?
Mag ik hier wat over vragen?
Hoe kun je nou weten dat je je merrie door zo'n hengst wilt laten dekken, terwijl je nog niks van de hengst afweet?
Ik snap dat niet