)Maar ik ben nou eigenlijk benieuwd wat nou typisch Animo is. Ik heb net mijn jaarling, die de laatste tijd een leuke kerel aan het worden is, aan het werk gezien bij de smid en een aantal dingen gezien waarvan ik dacht "ah, opa-trekje misschien?"
aangezien deze van een hengst-met-braaf-karakter is.Mijn merrie is volgens mij niet helemaal representatief, dus ik was even benieuwd wat nou typische karaktertrekken zijn van Animo's. Zijn het nou brutale smeerlappen of snel beledigd en rillerig, meer die kant op? (of gewoon snel beledigde, rillerige smeerlappen
) 

Wat ongelovelijk herkenbaar. Ik heb ook een Animo merrie van nu 23 en die is ook levensgevaarlijk buiten. Schrikken van de meest vreemde dingen. Brievenbussen zijn bv doodeng maar een groene container weer niet
Je kan dr niet echt een peil op trekken wat er nou buiten eng is. Maar idd dat dribbelen, steigeren en omdraaien geheel net als de mijne.
(al dan niet in de basis?) Ik wilde het doen, ze sprong/galoppeerde goed genoeg, maar ja, het schiet niet echt op als je steeds op degene die achter je start moet wachten he...