En het is een hengstje. wat vinden jullie ervan? Op de fotos is het exact 11 uur oud.
BTW is er iemand die Night Fever kent?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

liliputter schreef:Sandreo raad ik je af... Mits je merrie zelf een ijzersterk achterbeen heeft anders ga je daar echt op verliezen! (en zelfs met een merrie met een erg sterk achterbeen is die kans vrij groot..).
Rhea schreef:Sandreo fokt erg uniform op de hals, die ga je daar zeker mee verbeteren! Als je merrie sterk genoeg is moet je dat gewoon doen!
Suzanne F. schreef:Volgens mij ken ik Night Fever wel van de keuringen toen ze 3 was. Volgens mij komt ze hier uit de buurt.
Leuk veulentje hoor.
Waarom probeer je Zhivago niet?? Sarabande heeft in deze combi een erg mooi veulen gefokt.
Sandreo is ook geen heel verkeerde keus hoor met dit bloed. San Remo kan ook. De bloedvoering van je merrie geeft wel sterk achterbeen door.
Tof om te horen. Ik overweeg sterk Zhivago, omdat ik denk dat hij in de toekomst redelijk populair zal worden. Welke hengst zou jij nemen als je nu zou moeten beslissen? charlie1989 schreef:Nuja, het is moeilijk om het te overwegen met Sandreo.
Ik had ook gedacht aan San Remo of AmazingStar of Florencio. Zou dit beter passen?