Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Veulen moet dus minstens 1.58 worden. 

kashmira schreef:Heey Heey,
Uhm ik zal even antwoorden geven voor een aantal dames.
Ik wil inderdaad internationaal gaan springen en dat lukt niet met een haflinger.
Dat lukt maar met heel weinig paardenHet kan wel lukken als de haflinger groter is dan 1.58 inderdaad. Het liefst natuurlijk rond de 1.65
Ik wil mijn haflinger niet door een andere haf laten dekken omdat ik een iets groter paard wil.
En waarom ik juist haar wil laten dekken en geen nieuw paard wil kopen, omdat Ik graag een veulen van mn eigen paardje wil...!
En inderdaad als ik een springpaard erop zet hoeft het nog niet te betekenen dat het veulen ook goed kan springen. maar dat is met alles zo toch.
en wie er zei dat als ik een haf hengst erop zet dan krijg ik papieren van de kvth. Uhm sorry maar dat heb ik all van me eigen paardje.. Dus dat is logisch dat het veulen daar wordt ingeschreven toch?
Tuurlijk schrijft het stamboek geen kruizingen in stamboek moedigt dit ook niet aan
Haflinger kunnen inderdaad ook goed springen maar zoals ik al zei al zet ik er een haf op dan kan ik nog niet internationaal springen. en ik vind het wel bijzonder om internationaal te gaan met een haf x kwpn. of wat dn ook.
Geloof je echt dat je met een kruizing internationaal kunt gaan springen, denk hooguit dat het een intressant menpaard kan worden
kashmira schreef:Dat is inderdaad maar afwachten toch?
En als het niet met die lukt dan komt het nog wel met een ander paard .