Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Juliette86 schreef:Ik heb een Mangalarga Marchador merrie en veel foto's van de Mangalarga's op mijn vorige stal inclusief foto's in tölt. Er staat een kleine selectie van mijn merrie in mijn profiel. Origineel formaat kan ik ook voor zorgen.
Aurora3 schreef:Heey bokkers,
Wie van jullie heeft/kent/rijdt een paardje van een bijzonder ras?? Voor de Wiki ben ik op zoek naar foto's van aparte paardenrassen. Dus als je het leuk vindt dat jouw paardje op de site komt, laat dan hier even weten wat voor ras je hebt.
Groetjes Aurora3
ps: liefst niet meteen een hele berg foto's in het topic plaatsen, want dan wordt het gesloten. Als je toch foto's wil plaatsen, zet er dan maximaal 2 neer hier.
Daar zijn de eigenaren met bijzondere paardenrassen zoals rocky mountain horses, mangalarga marchador, tennesse walking horse, paso peruano, ijslander enz... 
Aurora3 schreef:Juliette86 schreef:Ik heb een Mangalarga Marchador merrie en veel foto's van de Mangalarga's op mijn vorige stal inclusief foto's in tölt. Er staat een kleine selectie van mijn merrie in mijn profiel. Origineel formaat kan ik ook voor zorgen.
De hoofdfoto die we nu hebben van de Mangalarga Marchador is niet echt scherp, dus een betere foto is zeker welkom. Voor de rest zijn tolt foto's van goede kwaliteit ook zeker te plaatsen en misschien een mooie foto in de wei ofzo. Die laatste moet dan wel echt een mooie zijn.
edit: Zie jij het misschien zitten om ook iets te schrijven over de Mangalarga Marchador?? We hebben namelijk ook nog geen artikel over dat ras. Pb me daar anders even over als je het zou willen doen of als je meer wil weten.
die in het verleden op professionele basis deze paarden importeerde, fokte en trainde.
, heel erg rastypisch maar mensen denken wel eens dat het een muildier is ivm de lange oren
Aurora3 schreef:Van de Akhal-Teke zijn al wel foto's maar ook die zijn niet geweldig dus als je betere standfoto's hebt dan zou dat heel mooi zijn.