Of zal ik gewoon een kwpn E-pony boek beginnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ingrid schreef:mmm er staan wel meer E pony's in het kwpn stamboek hoor...
maar goed als je toch een paard wilt met een beetje maat dan zou ik maar een veulen gaan fokken ja. weet alleen niet of lux ook echt maat doorfokt?
bedacht dat Lux wel goed zou passen en dat hij hopelijk wat groter fokt.
Ik hoop stiekem op een iets groter veulen, maar over de hengst is ook nog maar weinig bekend. Mijn merrie is zelf het enige kleintje uit haar stam dus ik heb wel hoop dat het goed komt 
) over de afstamming van je merrie
Als je bijna zeker weet dat ze niet groot genoeg is voor het KWPN en ze heeft genoeg bloed dan kun je haar volgens mij ook bij het NRPS aanbieden voor opname in het (hulp)stamboek
, omdat zij me eigenlijk te klein blijft (ik weet het, ze groeit nog wat, maar de 1.65 zal ze echt niet halen), en ik wil dr niet weg doen, dus had bedacht dat ze me zo dan wel nuttig kan zijn.
) Citaat:Die van ons, Notaris x Nimmerdor x First Trial XX is 1,55 m. Ze heeft al twee veulens gehad die Resp 1,62 en 1,64 geworden zijn. Onze merrie fokt dus groot. Daarbij vererft ze ook nog veel massa dus ze lijken ook nog groter dan ze zijn.
Wat voor veulens heb je ervan gehad ?Talida schreef:En hoop op een paard dat lekker beweegt en zeker een sprongetje kan maken, ik wil niet te veel op alleen maar dressuur gaan (dan had ik gribaldi bedacht)
gomir"]
Offtopic: Mijn ukkie is inmiddels terugEn ze leek wel groter geworden in die 17 dagen
;)
[/quote]
we beginnen gewoon een ukkie club! Ik had d'r wel 3 hele dagen niet gezien en vond d'r al groternog een maandje dan 2 weken op vakantie, als ik terug kom is ze reus
![]()
[quote="gomir schreef:Ik vind Lux helemaal niet zo'n gek idee eigenlijkMisschien in combinatie met Lancet, maar bij Wisconsin vind ik het helemaal niet raar
. ach het ging me toch om de wisconsin, dus dan bouw ik daar gewoon op verder. Hoorde wel laatst dat hij korte pootjes fokte, dus heb een eigenlijk een hengst nodig die lange pootjes fokt
dan lijkt ze een heel eind groter