Hij wordt vanmiddag gekeurd en als alles goed verloopt wordt hij waarschijnlijk dit weekend nog gebracht!
Hij is dus superlief, staat heel rustig op stal en tijdens het poetsen enzo, loopt ook achter je aan etc. Tijdens het rijden is hij ook heel rustig en schrikt niet snel ergens van, het enige waar ik nu zelf even aan moet gaan werken is dat hij nogal gevoelig aan het been is, hij reageert snel op je been. En als ik schrik (ik moet altijd goed wennen aan iets anders ben ik in het begin nog wel eens gespannend) dan klem ik met mijn benen en dat is niet echt handig want dan spurt hij gelijk naar voren natuurlijk.
Nu had ik gelijk even een zadelvraagje aan jullie tinkerliefhebber.... Ze kan voor mij een (nieuw) veelzijdigheidszadel erbij bestellen. Maar op zich, ik heb laatst op een boomloos zadel gezeten en dat beviel mij eigenlijk ook wel heel erg goed. Ik heb alleen niet heel veel geld meer over dus een heel duur zadel kan het helaas niet worden, mag ook tweedehands zijn....
Wat adviseren jullie (ook qua maten) en waar rijden jullie mee? Ben erg nieuwsgierig!
( ze kan je trouwens met andere dingen ook wel helpen denk ik)