Ik las net op het minipaardenforum dat er nog erg weinig inschrijvingen zijn voor de Nmprs show van 13 juni terwijl er volgens mij toch best animo voor is. Nou ben ik zelf altijd heel laat met dat soort dingen en hopelijk geld dat voor meer mensen en gaat iedereen zich nog inschrijven! Want anders kan het misschien niet meer doorgaan en het zou toch jammer zijn als dit leuke evenement geschrapt moet worden,terwijl juist hier voor elk paardje wel een passende rubriek is.... Inschrijven kan nog tot 13 mei!
Nee okay omdat Nelson in april geschoren is en nu dus richting zomervacht gaat vind ik het zonde om deze weer te scheren, haar is glad en kort. Aangezien aangespannen en de rest van de rubrieken tegelijk is neem ik alleen Nelson mee voor aangespannen. Nu nog vervoer regelen
Okay dan loop ik dus ook niet met de enige niet geschoren pony Leuk dat River meegaat, ben benieuwd hoe zij is geworden want vond haar vorig jaar op de MK erg mooi!
Ik kom zowiezo kijken en misschie dat storm mee mag. de benefietshow was alleen niet zo geslaagd, terwijl hij normaal alles leuk vind en lekker enthousiast is klapte hij helemaal dicht. het leek wel een verlegen kidnje hihi.