Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
djelysia schreef:idd best eens naar een kenner gaan
Tilmar schreef:Is het een KWPN merrie? Dan kan je naar een lokale KWPN keuring gaan. Er zijn ook oefenavonden, daar vertellen ze wat de verbeterpunten van je paard zijn. Van amateurkeuringen heb ik nog nooit gehoord.
Bij het KWPN heb je dressuurpaarden en springpaarden, het lijkt mij dat je paard onder de springpaarden valt. Dan moet ze op de keuring vrij springen (dus zonder ruiter), dat is best hoog! Dat moet je dus eigenlijk wel oefenen. Op de KWPN site kan je zien hoe de hindernissen staan.
En als je mee wil doen met de keuring moet je ook lid zijn van het KWPN.
eilander schreef:Citaat:waar vind je die 'echte' kenners dan
Zou je je daar wat van aantrekken dan???
Gezien je PB's aan mij gericht niet!!
JoycexLynn12 schreef:eilander schreef:Zou je je daar wat van aantrekken dan???
Gezien je PB's aan mij gericht niet!!
Uh, ik plaats een topic en als gelijk de 2e al begint te zeggen van het gaat niet lukken?
Reageer dan niet!
Als je mijn paard geen eens kent.
En ja van ECHTE kenners trek ik me wat van aan.
Maar gelukkig weet ik nu wat je ervan denkt.
Dus wat mij betreft hoef je niet meer te reageren.
Zeker niet als je alleen maar comentaar geeft.
Dankje.
Citaat:Uh, ik plaats een topic en als gelijk de 2e al begint te zeggen van het gaat niet lukken?
Reageer dan niet!
Als je mijn paard geen eens kent.
En ja van ECHTE kenners trek ik me wat van aan.
Maar gelukkig weet ik nu wat je ervan denkt.
Dus wat mij betreft hoef je niet meer te reageren.
Zeker niet als je alleen maar comentaar geeft.
Dankje
Citaat:ik moet zeggen dat ik het ook zeker niet vriendelijk vond
stalmiracle schreef:Ik snap niet dat mensen dit soort dingen altijd op internet gaan vragen.
Ga gewoon langs een hengstenbroer met kwpn'ers en vraag of je paard geschikt is voor de keuring.
Hij kan dan naar het exterieur en gangwerk kijken, dat kan je niet via internet en foto's bepalen.
eilander schreef:Ik kan je nu al vertellen dat als ze ongelijke voorvoeten heeft je net zo goed thuis kunt blijven want dan wordt ze niet opgenomen in het stamboek!!!
Sneu voor je ,maar het scheelt je een teleurstelling!!
sarabande schreef:stalmiracle schreef:Ik snap niet dat mensen dit soort dingen altijd op internet gaan vragen.
Ga gewoon langs een hengstenbroer met kwpn'ers en vraag of je paard geschikt is voor de keuring.
Hij kan dan naar het exterieur en gangwerk kijken, dat kan je niet via internet en foto's bepalen.
Dan wordt ze iig gedekt, weet niet of dat zon goed advies is.