26 juni is er op de Nieuwe Heuvel weer een bijkomst van het NSvT. Dit keer als ik het goed begrepen heb met als belangrijkste onderwerp de ABOP-proeven en daarnaast het Bestgaand Rijpaard en Bestgaand Menpaard.
Ik zal er zelf (waarschijnlijk ivm demo met paard) zijn, wie nog meer???
als ik vrij ben en er iemand met me mee wil dan denk ik wel maar weet het nog neit zeker... ben invalkracht/oproep en werk gaat voor maar ben zeker wel geinterreseerd
Het is nu bijna zo ver. Zijn er verder nog mensen die komen??
Er wordt een presentatie en demonstratie gehouden over de ABOPproeven die dit jaar ism het Fjordenstamboek te verrijden zijn. Ik zou zeggen; komt allen, er is een menproef een trekproef en een zadelproef, dus voor ieder wat wils. Het is weer op de Nieuwe Heuvel in Lunteren, van 20:00 - 22:00 uur.
Ik ga heel hard mijn best doen. Ik heb afgelopen jaar met mijn fjord de proef afgelegd en ik denk dat dit echt een aanwinst kan zijn voor de te premies die in het stamboek worden uitgereikt.
Op dit moment is het bestuur daarover in overleg, ik denk dat ook niet-leden welkom zullen zijn, maar met zekerheid kan ik daar nog niets over zeggen, vandaar: "voor zo ver mij bekend is alleen voor leden".