Onze shet is helemaal verlieft op appels. Daar geniet ze echt van. Met de oogjes dicht eet ze die op. Mijn haf vind juist mandarijnen erg lekker. Krijgt hij wel eens van de weieigenaar.
Tot nu toe vooral appels in alle soorten en maten! Vandaag had ik 2 mandarijnen bij me maar die moest mevrouwtje niet, dus die heb ik maar aan een andere gegeven haha.
Peer, sinaasappel, mandarijnen, appels. Kortom, prop er alles in behalve banaan en dan komt het goed!
A_mieke
Geplaatst: 24-04-09 22:35
grapping, mijn vroegere verzorghaf was ook gek op bananen, als je 'm stond af te pellen stond ze zachtjes te 'brommen'. mijn kwpn-er vindt bananen echt niet lekker, spuugt ze uit.
Ik denk dat dat aan ieder paard opzich ligt Meestal kun je t best zoete fruitsoorten proberen.
Juut
Geplaatst: 25-04-09 17:47
Mando schreef:
maakt niet uit als het maar eetbaar is.
Maakt niet uit, ook als het niet eetbaar is eerst slikken, dan proeven
Phrono
Geplaatst: 25-04-09 19:13
banaan, met schil en al. En natuurlijk appels, maar dat heeft wel een tijdje geduurd, toen ze nog jonger was kreeg ze ze niet weg, dus ik snijd ze altijd in stukjes
future4eveah
Geplaatst: 26-04-09 20:22
bij de mandarijnen en sinaasappels moet je de schil er dan afhalen? *domme vraag * kan ik wel een keer proberen namelijk