Omdat Emily Nevita vrijdag alweer 1 weekje oud is geworden, vond ik het wel tijd om een nieuw topic aan te maken.
Emily staat in Elsloo bij Foppe Jansma in de veulenopvang. Haar moeder is na de bevalling helaas tot onze grootste spijt overleden en het leek ons de beste oplossing om haar in Friesland neer te zetten.
Voor Emily's hele verhaal: lees [KS-ITP] Emily Nevita (v. Indoctro) ondanks alles toch op de foto
Emily doet het tot nu toe erg goed! Daar zijn wij ook heel erg blij om. Ze drinkt goed, ze drinkt zelfs alle melk op die beschikbaar is (er is een automatische melkmachine die precies afmeet wat zij mag drinken). Ze poept en plast ook goed dus dat werkt allemaal prima. We zijn erg blij dat er nu weer wat positiever nieuws is.
Sinds zaterdag staat er ook een vriendje bij Emily; een fries hengstje. Ze hebben veel steun aan elkaar, elke keer als er iets engs gebeurd rennen ze gelijk naar elkaar toe. Hij is haar wel de baas, maar dat maakt niet erg veel uit.Emily wilde niet echt veel van ons weten. De eerste dag is ze veel in handen geweest natuurlijk, maar sinds ze bij de opvang staat hebben die mensen haar niet veel aangeraakt. Ze vond ons dus erg eng, hihi. Ik heb mijn best gedaan om mooie foto's te maken, maar in de stal ging dat niet heel goed. Hier zijn in ieder geval de plaatjes! We zijn echt super blij dat ze het zo goed doet en ze is echt een plaatje om te zien, vind ik dan.
Dit was Emily vorige week zaterdag 11 april, nog geen 12 uur oud:

En gisteren(19 april), 9 dagen oud:

Met haar vriendje

Ze was toch wel een beetje nieuwsgierig wat ik nou allemaal aan het doen was, hihi:

En de twee saampjes:

En vinden jullie haar al gegroeid? Wij vinden haar in ieder geval een superstoere meid en hopen dat ze nog heel lang bij ons mag blijven.
Groetjes
, wat leuk dat ze het al zo goed doet zeg!