Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de moeder van onze willem (hij heet dus ook willem
) is een stuk donkerder,maar hij komt nu heel mooi door zijn winter vachtje heen,en krijgt nu een mooie goud kleur,alleen willen zijn manen nog niet zo groeien,die andere die er bij staat die heeft al manen tot over zijn schouders,en onze willem nog maar piek haar haha,vorig jaar heeft hij waarschijnlijk zomer exceem gehad........ik hoop niet dat hij het dit jaar weer krijgt,zou zonde zijn,maar ben er bang voor hoor,als hij nu weer jeuk krijgt probeer ik hem een deken op te leggen,en dan maar hopen dat ze die heel houden

.
.. maresie schreef:ik heb een zoon van magister zijn naam is maresie ,ruin van 14 jaar en al 11 jaar in mijn bezit
karakter:
makkelijk![]()
braaf![]()
koel![]()
ongeduldig![]()
werklustigals ik dat ook ben
![]()
niet echt sociaal naar andere paarden,onder het zadel wel
![]()
voernijd![]()
voor mij een gouden hafje

DJQuarter schreef:maresie schreef:ik heb een zoon van magister zijn naam is maresie ,ruin van 14 jaar en al 11 jaar in mijn bezit
karakter:
makkelijk![]()
braaf![]()
koel![]()
ongeduldig![]()
werklustigals ik dat ook ben
![]()
niet echt sociaal naar andere paarden,onder het zadel wel
![]()
voernijd![]()
voor mij een gouden hafje
Hoi,
Ik heb een merrie van Magister gehad en deze eigenschappen herken ik heel erg!
Voor mij een heerlijk, lief en betrouwbaar dier en aanhankelijk maar naar anderen niet zo.
Eigenlijk een beetje eenkennig.
Jammer dat ze weg moest van mijn ouders toendertijd, nog steeds mis ik haar hoor! Ik heb haar
4 jaar gehad.
Liefs Debbie