want...... 
Vanacht is onze kleine dame geboren! Wicky heeft het helemaal zelf gedaan en heeft ons lekker in de waan gehouden. Ik dacht al toen ik weer kwam van les ( met een andere pony ) dat er een kegel druppel aan hing. Echt zeker wist ik het niet want een vriendin die er toen was dacht niets te zien. Dus toen heeft mijn moeder, zonder dat ik het wist
om 12 uur nog even gekeken. Ze was een beetje onrustig, dus heeft ze de wekker om 3 uur gezet. En toen werd ik uit bed geschreeuw. Linda, kom snel! het veulentje is er al!!.. Het is een bruine merrie met niks geen wit, en ze had eigelijk nog 2 weken moet wachten.Het is een verschrikkelijk dapper ding, erg wijs al voor haar leeftijd
Maarja wat wil je als je papa; My Wise Guy heet!
Ik ben heel blij dat die er is. Want van 20-04 tot 24-04 ben ik op schoolreis, en aangezien ze op 22 april was uitgerekend, zou ik dat hebben gemist. Maar goed, ik ben er helemaal trots op! Net als Wicky zelf.. het liefst moet ze de hele tijd drinken volgens mj! Ik ben eigelijk ook wel beniewd, denken jullie dat zij schimmel wordt? beide ouders zijn schimmel.. volgens mij namelijk niet.
Maar nu foto's, het zijn er niet zo heel veel aangezien ik zo ook nog naar bed moet
niet dat ik kan slapen ofso xDmaar goed,
zo troffen we moeder & dochter aan ;
Owja en over de naam, de officiele naam weet ik nog niet precies maar haar roepnaam word Anoek, want ze lijkt op haar oma vind ik!

Hup, drinken! daar word je groot en sterk van!

en dat zal ik ook even oma Anoek laten zien, waar ze zoveel op lijkt vind ik

Ik ga nu maar eens naar bed
Morgen krijgen jullie nog wel wat foto's!!