jaja het is eindelijk zo ver we hebben vandaag onze laatse 2 winstpunten binnen gehaald we waren 1e met 185 en 188 was super blij en super trots we hopen snel ons debuut te maken
gaaf, dat vind ik stoer! Van harte, lekker joh! Juist met onze koudbloeden kunnen we dat wel.Laat ze maar een poepie ruiken!!! Heel veel plezier!
Patsy
Geplaatst: 15-03-09 21:13
Proficiat! Er lopen zo langzaamaan behoorlijk wat fjordjes in het Z.
upendo
Geplaatst: 15-03-09 21:14
Gefeliciteerd!
Veel oefenen voor het Z en veel succes met je wedstrijden!
Zo wordt maar weer eens bevestigd dat niet alleen KWPN'ers hoog in de dressuur kunnen komen!
Mustang1995
Geplaatst: 15-03-09 21:15
Wow! Jij gaat snel op de foto's rijd je netjes heb je nog meer foto's misschien een filmpje. Ik wist het Fjorden kunnen veel meer dan eten. Knap meis! Niet alleen echte dressuurcracks kunnen rijden Fjorden ook. Onze trouwe koudbloeden laat ze maar een poepie ruiken ruiken ze ook eens wat een Fjord kan .
.M.V.G. Mandy!
Sodeletuut
Geplaatst: 15-03-09 21:15
Gefeliciteerd!!
Jammer dat de fotootjes zo klein zijn!
Anoniem
Geplaatst: 15-03-09 21:16
idd super! Weer een koudbloed!!! Jammer van de kleine fotootjes gefeliciteerd en heel veel pelzier!
Gefeliciteerd! Jij reed ook tussen de paarden toch? Ga je over naar S&T of blijf je lekker trens rijden?
Ik ben aan het bedenken wanneer ik Vera in het Z zal uitbrengen (mag meteen Z starten ivm 2x Z met wp geweest) maar twijfel of ik met S&T ga beginnen...
was zeker gezellig gin kom zeker vaker jou kant op!! en kelly ik denk wel meteen op s&t over ga heb er vandaag lekker mee gereden en ging erg goed beter dan gehoopt en ik rij idd tussen de paarden