Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NatasjavE schreef:Dit is dus je paard?
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=288375
Johnson is erg bekend hoor. google maar eens.
http://members.chello.nl/a.vijge/profie ... border.jpg
[F-AM] wie is johnson
_djoeke_ schreef:De vader voert vnl. dressuurbloed, de moeder is juist meer springgefokt. Wat vinden jij en je paard leuk om te doen?
s0173957 schreef:Dus je hebt een Johnson van 2 jaar, waar je eigenlijk niks vanaf weet en je denkt hem goed gekeurd te kunnen laten worden?
Het spijt mij, maar sprookjes heb je in de paardenwereld zelden...
Het is dus echt waar wat ze zeggen è: Vroeger had je paardenmensen, nu heb je vooral mensen met paarden...
Nikka schreef:Volgens mij moet je dat zelf nog maar eens doen. En een beetje minder maligne mag ook wel.
Nikka schreef:Nogmaals het topic doorgespit en volgens mij moet je dat zelf nog maar eens doen. En een beetje minder onaardig mag ook wel, zowel tegen TS als tegen mij.
NatasjavE schreef:Tja een Johson uit een stamboek (en niet ster)moeder moet wel heel speciaal zijn willen ze hem goedkeuren..zeker omdat de moeder van de moeder ook nog eens stamboek is. (en dus niet ster of meer)
Wel uit een hele goede stam..dat dan weer wel. Maar ik geef hem op papier dus weinig kans.
Als de moeder en oma nu wel predikaten zouden hebben en de twenter er ook nog eens op lijkt zou je eens kunnen kijken hoe ja uitgroeit.
s0173957 schreef:Nikka schreef:Nogmaals het topic doorgespit en volgens mij moet je dat zelf nog maar eens doen. En een beetje minder onaardig mag ook wel, zowel tegen TS als tegen mij.
1. andere topic door de 'ts' geopend
2. smileys zijn er om iets duidelijk te maken dat je qua toon niet kan op een forum, dus die post naar jou gericht moet je goed opnemen...
3. de 'ts' is wel een beetje té naïef, vind je niet?
Raggel schreef:Nikka schreef:Volgens mij moet je dat zelf nog maar eens doen. En een beetje minder maligne mag ook wel.
[F-AM] Hengstenkeuring
Goed lezen is een kunst!
Het hele verhaal is een pennywauwel....![]()
In het vorige topic krijgt ze ook al advies maar daar is ze het blijkbaar niet mee eens
flyfly schreef:Beetje raar dat je zo denkt een hengst goedgekeurd te krijgen. En dan helemaal zonder dat je iets van zijn de paarden in zijn afstamming weet.
Volgens de titel vraagt de TS naar nakomelingen van haar twenterhengst. Als je dan al niet het verschil weet tussen de afstamming van een paard en een afstammeling van een paard zou ik me eerst eens gaan verdiepen in het verschil ervan.
Er loopt nog zo'n topic van een bokker die denkt een hengstveulen goedgekeurd te krijgen voor de dekdienst.