Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Adalberti schreef:[i]
Ik ben op dit moment niet op zoek naar een PRE of een Lusitano, maar in de toekomst zou dat zeker mogelijk zijn.
Ik ben zeer bekend met Iberische paarden (verdiep in het ras en heb behoorlijke kennis).
Ik heb een PRE of een Lusitano.
Ik zou een onbeleerd paard overwegen.
Ik ga voor kwaliteit voor africhting
Kleur: Schimmel
Stokmaat vanaf 1.60
Voor Dressuur en DV en buitenrijden
Adalberti schreef:Ik ben op dit moment niet op zoek naar een PRE of een Lusitano, maar in de toekomst zou dat zeker mogelijk zijn.
Ik ben enigszins bekend met Iberische paarden (heb al redelijk wat gelezen en paarden gezien).
Ik heb een PRE of een Lusitano.
.
Ik wil alleen een beleerd paard.
Wat vind ik belangrijker, kwaliteit van het paard of niveau van de africhting? Niveau
Welke kleur? Bruin
Welke maat? Minimaal 1.55/1.60
Voor welke discipline? Dressuur
Adalberti schreef:
Ik ben op dit moment niet op zoek naar een PRE of een Lusitano, maar in de toekomst zou dat zeker mogelijk zijn.
Ik ben zeer bekend met Iberische paarden (verdiep in het ras en heb behoorlijke kennis). (Tsja, ze zijn nu eenmaal geweldig, dus wat wil je ook!)
Ik heb een ander ras. ( een andalusiër zonder papieren, PRE vader, crusado moeder)
Ik zou een onbeleerd paard overwegen. (ik richt liever mijn eigen paarden zelf af)
Wat vind ik belangrijker, kwaliteit van het paard of niveau van de africhting?
Welke kleur? schimmel
Welke maat? rond de 1.60
Voor welke discipline? freestyle, natural dressage, vrijheidsdressuur, maar vooral ook buitenrijden. Belangrijker vind ik een braaf, goed opgevoed paard zonder angst. Gezondheid staat trouwens boven alles.
Adalberti schreef:
Ik ben enigszins bekend met Iberische paarden (heb al redelijk wat gelezen en paarden gezien).
Ik heb een PRE.
Ik zou een onbeleerd paard overwegen.
Kwaliteit vind ik belangrijker
Welke kleur? Geen voorkeur
Welke maat? Geen voorkeur, belangrijkste is uitstraling/barokke bouw (iig geen bakbeest >1.65, dat is niet voor mij weggelegd
Voor welke discipline? Dressuurgericht