Inspekteur te koop.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vudress

Inspekteur te koop.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:01

x_Rebecca

Re: Inspekteur te koop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:02

Hier zijn al meerdere topics over geweest...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:03

Ach...... triest!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:04

Tja ik weet ook niet wat de bedoeling is. Eerst was ie verkocht, toen kreeg hij ongeluk en mocht hij blijven. Toen mocht er een ander meisje op rijden dacht ik? Toen gingen ze er lessen op geven? En nu staat hij toch te koop op internet zelfs...

Heeft ie niet verdiend en niet nodig dacht ik maar goed. Ze zullen vast het beste met hem voor hebben. :)

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:06

Na even zoeken zie ik dat ongeveer heel bokt.nl dezelfde mening deelt!

Wie durft hem nou nog te kopen?

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:06

Ja vind het ook raar dat die zo gewoon op internet staat.
Hoop dat die een goed baasje krijgt.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:08

Mensen we weten toch niet wat de redenen van verkoop zijn! Misschien heeft de eigenaar wel een hele goede reden!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:10

Ben benieuwd hoe snel dit topic weer gesloten zal worden. ^)

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:11

Een goede reden om een eigenlijk gepensioneerd sportpaard nog te verkopen? Kom nou, zat mensen die hem wel een weitje willen gunnen, maar ik heb het idee dat ze hem verkopen om nog een jeugdige ruiter flink wat mee te laten scoren... Op zich zou ik hem niet eens durven kopen zoals Vudress zegt, die eigenaar zal het mogen aanhoren.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:11

Hebben ze op dressuurstal van Baalen geen plek voor hem? Hij heeft toch ook genoeg opgeleverd door de jaren heen.

Gesloten? Waarom? Dit zijn toch dingen die in de paardenwereld gebeuren?

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:12

Ja, maar alle topics die tot nu toe over dit onderwerp zijn gegaan, zijn binnen no-time gesloten :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:12

waarom zou de nieuwe eiegnaar bokt op hun nek krijgen?

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:14

Dit is al het 3e topic geloof ik...
Iig 1 andere is vrijwel direct gesloten..
Hij mag wel bij mij komen, kan ie echt met pensioen..

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:17

Waarom worden de Inspekteur topics gesloten dan ?

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:18

Na het gebruik van de zoekfunctie zie ik dat iedereen er over praat maar er mag geen topic over bestaan? Strange.....

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:18

Eigenaresse schijnt mensen, die aangaven het vreemd te vinden dat Spekkie op sporthorses stond, allerlei boze PB's gestuurd te hebben. Stond tenminste in een eerder gesloten topic.
Overigens het lijkt me handig dat er een topic open blijft. Gesproken wordt er op Bokt toch over, regelmatig komt het voorbij in de huiskamertopics .

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:19

Nou, als je het geld hebt voor zo'n paard zou ik niet weten waarom je hem niet zou durven kopen. Ik betwijfel of je hem een plezier doet met hem te laten verpieteren in de weide...

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:20

Wow, wtf?! Wat ontzettend respectloos t.o.v. dat paard, om hem als bijna 19jarige nog te verkopen. Zal me ook niks verbazen als ze er zelfs nog > 50.000,- voor vroegen..
Triest idd. Hopelijk krijgt hij het wel goed en magtie binnenkort eindelijk van zijn welverdiende pensioen gaan genieten!

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:20

als spekkie nog niet aan z'n pensioen toe is en er is geen ruiter voor dan is verkoop logisch,echter toppaarden komen meestal niet op verkoopsites want dat gaat meestal via andere kontakten zeker als hij ook nog een ggk dekhengst is dus als hij nu via sporthorses word aangeboden dan zal er wel een dikke adder onder het gras zitten,zeggen dat hij in de verkoop gaat wegens zwangerschap is in mijn ogen echt lariekoek,wendy's andere paarden staan toch ook niet te koop of heb ik dat gemist?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:21

pharagirlke schreef:
Nou, als je het geld hebt voor zo'n paard zou ik niet weten waarom je hem niet zou durven kopen. Ik betwijfel of je hem een plezier doet met hem te laten verpieteren in de weide...

waarom zou je dat beestje geen plezier doen om hem op een wei te zetten?
Bij mij mocht hij direkt komen, in een kudde dag in dag uit op een wei en af en toe wat beweging om hem fit te houden

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:22

Nikka schreef:
Eigenaresse schijnt mensen, die aangaven het vreemd te vinden dat Spekkie op sporthorses stond, allerlei boze PB's gestuurd te hebben. Stond tenminste in een eerder gesloten topic.
Overigens het lijkt me handig dat er een topic open blijft. Gesproken wordt er op Bokt toch over, regelmatig komt het voorbij in de huiskamertopics .

Oow vandaar :Y)

Maar als alle (nieuws)Berichten toendertijd over Inspekteur wel mochten snap ik niet waarom dit niet mag.
Desalniettemin vind ik dat de eigenaar zelf moet beslissen of hij of zij een paard willen verkopen. Die keuze zal vast alwel moeilijk genoeg zijn en er zullen vast goede redenen voor zijn ..

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:25

tessyke schreef:
pharagirlke schreef:

Bij mij mocht hij direkt komen, in een kudde dag in dag uit op een wei en af en toe wat beweging om hem fit te houden

Mocht ie willen :D
Lijkt me toch niet zo heel verstandig met een denkhengst

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:26

tessyke schreef:
pharagirlke schreef:

Mijn ventje dat enkel maar basis gelopen heeft deed ik zelfs geen plezier toen ik hem wilde laten rusten, die word ook 19 dit jaar, maar die word echt chagerijnig van stil staan. Een paard dat altijd getraind is geweest word alleen maar stijf en oud van stil staan... Rust roest. Dus ik zou niet weten waarom je dit dier niet nog rustig zou kunnen rijden. Dat hoeft geen grandprix niveau te zijn. Gewoon rustig wat oefeningen om hem soepel te houden. Verbaast me nog steeds dat mensen denken dat het goed is om een paard van keihard werken naar niets te zetten op deze leeftijd.....

Paarden die wat in conditie gehouden worden die ik hier op HAW voorbij zie komen zien er vaak stukken jonger en vitaler uit dan paarden die "in de kudde staan" :=

Ook is inspecteur wel meer dan ons huis-tuin en keuken-paard. Dus hij zal ook meer beweging aankunnen. Imo kan je met dier best af en toe wat appuyeren enz meenemen, al is het maar om het te onderhouden.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:27

kamsel schreef:

Bij mij mocht hij direkt komen, in een kudde dag in dag uit op een wei en af en toe wat beweging om hem fit te houden[/quote]
Mocht ie willen :D
Lijkt me toch niet zo heel verstandig met een denkhengst[/quote]
in een kudde met enkel merrie is dat niet zo moeilijk hoor :)
en anders castreren :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:29

tessyke schreef:
in een kudde met enkel merrie is dat niet zo moeilijk hoor :)
en anders castreren :j

met enkel merrie's? En elf maanden later veulenboom?