Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

x,,kelly,,x schreef:draver zijn heel lief en eerlijk!
ze zijn wel geschikt voor de sport
alleen vind ik (is mijn mening) dat ze niet lekker draven
en galloperen want in gallop draven ze met hun achter benen!
) NIet dat hij dat anders niet krijgt, maar ik moet hem wel anders 'behandelen' als mijn eerdere verzorgpony/paarden. (Dit is dan wel mijn eigen paard;))
Een springteugel, een opzet of een neusblinker zijn echt niet scherp in de mond, zoals jij zegt. Daarbij hebben ze een reden, namelijk om het paard in de koers goed te laten lopen, het gros loopt in de training met hoogstens een opzetje.
x,,kelly,,x schreef:draver zijn heel lief en eerlijk!
xChantal94 schreef:x,,kelly,,x schreef:draver zijn heel lief en eerlijk!
De mijne gallopeerd anders net zo als alle andere paarden.![]()
Verder licht het echt aan het paard. De mijne vind bosritten geweldig, en springen doet die ook graag. Dressuur vind hij niet erg, zolang het 1 x per week is. Anders word hij wel knorrig, maar dat licht per paard. Ze zijn idd erg betrouwbaar, maar je moet ze wel respect geven. (Ik moet dat bij de mijne tenminste wel) NIet dat hij dat anders niet krijgt, maar ik moet hem wel anders 'behandelen' als mijn eerdere verzorgpony/paarden. (Dit is dan wel mijn eigen paard;))
lovemeintje schreef:mijn draver galopeerd anders prima een arbeids galopje hoor.
ze springt ook erg graag.
draven kunnen ze leren.
en verder als je het vertrouwen hebt gaan ze voor je door het vuur!
goud eerlijk karakter
en hebben zeker KARAKTER haha
ik wil niet anders.
Vooral rust en ontspanning erin krijgen, niet meteen concentreren op de galop.