Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
peho schreef:Ik hoorde zelf percentages van 90%. De sperma werd aangeduid als spoelwater.
Wat een flauwekul.
, maar daar geloof ik niets van. Wie heeft het eigenlijk verkondigd, ben ik benieuwd naar, ik gok een hengsteneigenaar die zelf ook een dressuurhengst ter dekking heeft???
badtothebone schreef:
, maar daar geloof ik niets van. Wie heeft het eigenlijk verkondigd, ben ik benieuwd naar, ik gok een hengsteneigenaar die zelf ook een dressuurhengst ter dekking heeft???
[/quote]
mylittlejoy schreef:Wij hebben onze merrie in 2008 met Spielberg gefokt, maar hebben ook geen enkel probleem gehad. Ze was meteen de eerste poging drachtig en ook de overige merries waarvan ik weet dat ze met Spielberg gedekt zijn, waren de eerste keer raak.
Overigens heb ik juist het tegenovergestelde gehoord over de kwaliteit; wat ik begreep, bruiste het vorig jaar zowat het rietje uit.

avina schreef:Mijn merrie is ook reeds 2 jaar na mekaar gedekt van Spielberg en telkens onmiddellijk drachtig.
Jammer genoeg is mijn veulen vorig jaar onmiddellijk dood gegaan.
Nu is ze voor 16 maart uitgeteld. Spannend!
patjelisa schreef:avina schreef:Mijn merrie is ook reeds 2 jaar na mekaar gedekt van Spielberg en telkens onmiddellijk drachtig.
Jammer genoeg is mijn veulen vorig jaar onmiddellijk dood gegaan.
Nu is ze voor 16 maart uitgeteld. Spannend!
Mijne 14 Maart![]()
Was trouwens voor mijn merrie de eerste keer en het was gelijk raak (eerst zelfs twee).