Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
willemieke schreef:lhej leuk om te horen dat er dus meer mensen zijn die dit doen of gedaan hebben!
Armani1985 wat voor afstamming had jouw pony?
en soentjie heb jij ook tussen de paarden gestart?
maar het is goed te doen!! 
ticktack schreef:heyhey ik overweeg mischien een welsh cob te kopen, wil graag verdere informatie over die ras vooral hun rijden en gangen werk?
men vriendin zegt dat ik het niet moet doen :S ze moeten zogenaamt vreselijk hard zijn in de mond geen goede dressuur gangen hebben en absoluut geen spring pony's zijn.. toch ben ik verliefd op ze maar zou je een cob kunnen gebruiken voor de springen en dressuur wedstrijden (vooral spring) en hoe zijn ze met rijden, wel of niet hard..
ok zegt ze dat het karre paarden zijn(dit vind ik bullshit) maar toch wil ik er 1graag kopen.. wie kan mij helpen?
discriminatie!

En vind het erg leuk om te doen.
Niet dat ik goed kon springen, maar samen hadden we totaal geen moeite. Dyonne schreef:Als je het leuk vind, en idd een uitdaging moet je het gewoon doen.
In het springen zul je het wel moeilijker krijgen omdat je maar een pony tussen de paarden bent.
hij is 6jaar

randalinpony schreef:Springen doen de meeste cobs op hun werkwilligheid en slimheid en niet op hun topvermogen of atletische talenten, dat lijkt me ook duidelijk gezien hun bouw.
Maar goed, uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk.