Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hengst met een super draf (net Krack C) en een super karakter

AniekR schreef:Was hij zo moeilijk met rijden?
Heb hem een keer op stal gezien en daar was het echt een brave pony, maar goed dat zegt ook niks met ohz inderdaad.
Vond het wel een prachtige hengst en mooie nakomelingen van hem gezien!
Zou mij ook niks verbazen dat ze zo'n beest een spuitje geven hoor.
Royaltjuh schreef:Ik weet niet eens of hij nog wel leeft.
Zou echt niet weten van wie ik dit hoorde, so don't blame me if I'm wrong!!
Wist indd dat het een vreselijke draak was met rijden, dat ie gecastreerd is en naar Amerika. Maar of ie daar dus nog happy rondloopt??
sunnie_pablo schreef:Royaltjuh schreef:Ik weet niet eens of hij nog wel leeft.
Zou echt niet weten van wie ik dit hoorde, so don't blame me if I'm wrong!!
Wist indd dat het een vreselijke draak was met rijden, dat ie gecastreerd is en naar Amerika. Maar of ie daar dus nog happy rondloopt??
Honeymill leeft nog, ik heb erop gereden, was mijn lievelingspony. Ik kon er juist goed op rijden! Met dressuurwedstrijden ben ik een paar keer 1e geworden. Maar hij is nu verkocht. Hij stond gewoon in Nederland, Flevoland, Biddinghuizen, Patricia Hoeve. Hij is inderdaad gecastreerd. Buiten was hij wel heel druk, maar in de binnen/buitenbak was er niks aan de hand. Alleen waren trekkers enz. heel erg eng.
Gelukkig is ie weer verkocht hopelijk niet naar de volgende manege, maar naar een goed plekje en lief baasje. Dekloktikt schreef:Nooit verwacht dat dat dier op een manege zou belanden.Gelukkig is ie weer verkocht hopelijk niet naar de volgende manege, maar naar een goed plekje en lief baasje.